De Hofgalerie is verhuisd!
Met de verhuizing van onze galerie van de Annastraat naar de Fredrik Hendriklaan is een bijzonder hoofdstuk afgesloten.
We kijken met veel plezier terug op de afgelopen jaren, waarin we zoveel vertrouwde gezichten hebben mogen ontmoeten, inspirerende gesprekken hebben gevoerd en prachtige kunst een nieuwe bestemming hebben zien vinden.
Wij willen iedereen hartelijk bedanken voor de bezoeken, het vertrouwen, de betrokkenheid en de steun die wij in de Annastraat hebben mogen ontvangen. Dankzij u is deze locatie uitgegroeid tot een plek vol mooie herinneringen.
Hoewel we afscheid hebben genomen van de Annastraat, kijken we vooral vooruit.
Anna heeft haar koffers gepakt en is inmiddels ingetrokken bij Fred.
Samen gaan we verder op de Frederik Hendriklaan, waar we u met hetzelfde enthousiasme, dezelfde persoonlijke aandacht
en natuurlijk een zorgvuldig samengestelde collectie blijven ontvangen.
Wij hopen u daar binnenkort weer te mogen verwelkomen en samen met u een nieuw hoofdstuk te schrijven.
Tot ziens op de Frederik Hendriklaan 223!
Hartelijke groet,
Anna & Fred
(Suzan & Stephane)